Vispārīgi nosacījumi

Vispārējie darījumu noteikumi 

 

Jūsu pārdevējs un līguma partneris 
 
Lampenwelt GmbH 
Seelbüde 13 
36110 Schlitz 
Vācija 
 
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību, ar juridisko adresi Šlicā, Vācijā 
AG Gießen (Gīsenes Pirmās instances tiesa), reģistrēta ar nr. HRB 8407 
Tel. Nr. +49 (0) 66 42 – 251 9000 
E-pasta adrese: info@lumories.lv 
 
Valdes locekļi: Vanessa Stützle & Ales Drabek & Ansgar Weber 
PVN identifikācijas numurs: DE 815559897 
WEEE reģ. Nr. DE 63952051 
 
Atbildīgie par saturu: 
Vanessa Stützle & Ales Drabek 
 
Mūsu kontaktu iespējas: https://www.lumories.lv/contact/ 
https://www.Lumories.lv 
 
Likumā noteiktā informācija par patērētāju atteikuma tiesībām attiecībā uz distances līgumiem ir atrodama Vispārējo darījumu noteikumu (VDN) 6. sadaļā. 
 
Lai saglabātu šos dokumentus un apskatītu līguma tekstu (piedāvājuma tekstu), lūdzu, skatiet VDN 2. sadaļu. 
 
Arī juridiska rakstura domstarpību gadījumos meklējam uz klientu orientētus risinājumus.. Tiešsaistes tirgotājiem likums uzliek pienākumu sniegt visaptverošu informāciju par līgumu un tam piemērojamajiem nosacījumiem. Tālāk mēs esam apkopojuši šo informāciju un citus ar mūsu piegādēm saistītos nosacījumus. 
 
Vispārējo darījumu noteikumu pārskats 
(ar juridiska rakstura informāciju) 
 
Piemērojamība 
Saglabāšanas iespēja un līguma teksta apskate 
Līguma partneris, valoda un līguma noslēgšana 
Cenas, piegādes izmaksas, pasūtījumu atlaides 
Apmaksa, piegāde 
Atteikuma tiesības patērētājiem 
Mūsu brīvprātīgā 50 dienu naudas atgriešanas garantija (pagarināta atgriešanas politika) 
Īpašuma tiesību saglabāšana 
Garantija un sūdzību pārvaldība 
Paziņojums par datu aizsardzību 
Strīdu izšķiršana patērētājiem 
Piemērojamās tiesības, jurisdikcija 
Noteikumu nedalāmības klauzula 
Citi noteikumi 
 
Vispārējie darījumu noteikumi 
 
1. Piemērojamība 
 
1.1. Mēs pārdodam un piegādājam tikai saskaņā ar tālāk norādītajiem Vispārējiem darījumu noteikumiem (VDN), kas ir visu ar mums noslēgto līgumu pamatā, pamatojoties uz mūsu tiešsaistes tirdzniecības vietā (internetveikalā) atrodamajiem piedāvājumiem. Pircēja vispārējie darījumi noteikumi, kas ir pretrunā ar tālāk norādītajiem noteikumiem vai atšķiras no tiem, netiek piemēroti. Šie VDN ir spēkā arī tad, ja mēs veicam piegādi un izpildījumu bez atrunām, neskatoties uz to, ka esam informēti par pircēja darījumu noteikumiem, kas ir pretrunā vai atšķiras no tālāk norādītajiem VDN. 
 
1.2. Ciktāl šie VDN attiecas uz patērētājiem, tad tās ir fiziskas personas, kuru pasūtījuma mērķis nav saistīts ar komercdarbības veikšanu, pašnodarbinātas personas vai individuālā komersanta darbību. Uzņēmēji (komersanti) ir fiziskas vai juridiskas personas vai tiesībspējīgas personālsabiedrības, kas veic pasūtījumus komerciāliem, pašnodarbinātas personas vai individuālā komersanta saimnieciskās darbības veikšanas mērķiem. Klienti šo VDN izpratnē ir gan patērētāji, gan uzņēmēji. 
 
1.3. Lai veiktu pasūtījumu kā uzņēmējam pārrobežu piegāžu ietvaros, pasūtījuma noformēšanas laikā vai klienta kontā ir jānorāda derīgs PVN maksātāja numurs, ja klientam šāds PVN maksātāja numurs ir piešķirts. Ievadot norādītajā laukā derīgu PVN maksātāja numuru, klients apliecina, ka veic pasūtījumu kā uzņēmējs sava uzņēmuma ietvaros. Ja klients neievada PVN maksātāja numuru vai ievada ārvalsts vai nederīgu numuru, viņš apliecina, ka nepasūta kā uzņēmējs vai nepasūta savas uzņēmējdarbības ietvaros. Šajā gadījumā klients tiek uzskatīts par patērētāju. Vēlākas izmaiņas vai korekcijas nav iespējamas. 
 
1.4. Ja termiņi ir norādīti kā darba dienas, tad tie ietver visas darba dienas, izņemot sestdienas, svētdienas un valsts svētku dienas mūsu galvenajā mītnē (juridiskajā adresē). 
 
2. Saglabāšanas iespēja un līguma teksta apskate 
 
2.1. Mēs saglabājam šos VDN un citus līguma noteikumus, kā arī pasūtīšanas laikā iegūtos Jūsu pasūtījuma datus gatavus izgūšanai. Šo informāciju Jūs var ērti arhivēt, vai nu – izmantojot pārlūkprogrammas funkcijas – lejupielādējot VDN un pasūtīšanas procesā internetveikalā apkopotos datus, vai arī sagaidot automātisko pasūtījuma apstiprinājumu, ko mēs nosūtīsim pēc pasūtījuma pabeigšanas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Šajā pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā ir vēlreiz ietverti līguma noteikumi ar informāciju par Jūsu pasūtījumu un šiem VDN, un to var viegli izdrukāt vai saglabāt, izmantojot Jūsu e-pasta programmu. 
 
2.2. Līguma teksts tiek saglabāts pie mums, taču drošības apsvērumu dēļ Jūs tam nevarat tieši piekļūt. Mēs piedāvājam katram klientam ar paroli aizsargātu tiešo piekļuvi (“Mans konts”). Šeit ar attiecīgu reģistrāciju Jūs varat pārvaldīt savus datus un skatīt ar pasūtījumu saistīto informāciju. Klients apņemas izturēties pret personīgiem piekļuves datiem konfidenciāli un nepadarīt tos pieejamus nesankcionētām trešajām personām. VDN pašlaik spēkā esošajā redakcijā varat atrast mūsu mājaslapā. 
 
3. Līguma partneris, valoda un līguma noslēgšana 
 
3.1. Jūsu līgumpartneris ir Lampenwelt GmbH. Mūsu reklāmas piedāvājumi nav saistoši, ja vien nav panākta vienošanās par to iekļaušanu līgumā. 
 
3.2. Pirms pasūtījuma nosūtīšanas Jums ir iespēja pārbaudīt un labot Jūsu ievadītos datus. Nosūtot pasūtījumu, Jūs iesniedzat saistošu pieteikumu līguma noslēgšanai. Pasūtījuma saņemšanas apstiprinājums seko uzreiz pēc tehniski pareizas Jūsu pasūtījuma saņemšanas. 
 
3.3. Saistošs līgums tiek noslēgts uzreiz pēc tam, kad esat veicis pasūtījumu, ja esat akceptējis attiecīgu piedāvājumu un pabeidzis pasūtījumu, veicot apmaksu ar kādu no mūsu piedāvātajiem tiešsaistes maksājumu pakalpojumiem un apstiprinot maksājuma uzdevumu. Mūsu tiešsaistes maksājumu pakalpojumi Apple Pay un kredītkaršu maksājumi (cita starpā Maestro, Visa, Mastercard, Amex), izmantojot Adyen. 
 
3.4. Ja pasūtījumam esat izvēlējies citu apmaksas veidu, saistošs līgums tiks noslēgts tikai saņemot e-pastā mūsu nosūtīto paziņojumu par preču nosūtīšanu vai citu nepārprotamu piekrišanas apliecinājumu. 
 
3.5. Jūs parasti saņemsiet e-pastu ar maksājuma pieprasījumu un/vai piegādes paziņojumu tajā pašā dienā, kad būsim saņēmuši pasūtījumu. Gadījumā, ja ir nepieciešams ilgāks laiks: Jūsu pasūtījums ir Jums saistošs ne ilgāk kā 3 darba dienas, un Jūs, protams, varat pilnībā vai daļēji to atsaukt pirms mēs esam paziņojuši par tā pieņemšanu. 
 
4. Cenas, piegādes izmaksas, pasūtījumu atlaides 
 
4.1. Pasūtījumiem mūsu internetveikalā tiek piemērotas pasūtīšanas brīdī piedāvājumā norādītās cenas. Mūsu cenas ietver piemērojamo likumā noteikto PVN.  
 
Papildus norādītajām cenām mēs parasti aprēķinām vienotu likmi 4,90 € apmērā par pasūtījumu piegādi Latvijā, ja pasūtījuma vērtība nepārsniedz EUR 69,00. Pasūtījumiem vērtībā virs 69,00 € piegāde ir bez maksas. Ja Jūsu pasūtījums satur tā saukto lielgabarīta preci, tiks piemērota piemaksa 14,90 € apmērā. To, vai Jūsu prece ir uzskatāma par lielgabarīta preci, varat uzzināt produkta informācijas lapā un/vai informācijā par šīs konkrētās preces piegādes izmaksām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šajos Vispārējos darījumu noteikumos norādītās piegāžu izmaksas kalpo vienīgi informatīviem nolūkiem. Saistošās piegādes izmaksas un citi ar sūtījumu piegādi saistītie noteikumi (t.sk. piegādes iespējamība, piegādes laiki) ir atrodami tiešsaistes veikala informācijā. Pārskatu varat atrast šeit
 
Attiecībā uz apmaksu piegādes brīdī, lūdzu, ņemiet vērā: Jūs varat ērti norēķināties skaidrā naudā tieši ar UPS paku piegādes kurjeru. Skaidras naudas piegāde notiek ar UPS. Apmaksājot pirkumu piegādes brīdī, UPS neatkarīgi no pasūtījuma vērtības iekasē komisijas maksu 1,00 € apmērā.  
 
 
5. Apmaksa, piegāde 
 
5.1. Mēs piedāvājam šādas apmaksas iespējas:  
Priekšapmaksa  
Ja izmantojat apmaksas veidu priekšapmaksa, tad Jūs maksājat avansā. Šādā gadījumā preces tiks rezervētas uz Jūsu vārda uz četrpadsmit dienām. Jūs pārskaitāt rēķina summu uz mūsu kontu. Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet pārskaitījuma veikšanai nepieiešamos datus. Ja maksājums netiek veikts četrpadsmit dienu laikā, preču rezervācija un līdz ar to pasūtījums tiks automātiski atcelts. 
 
Maksājums ar kredītkarti, izmantojot Adyen (VISA, MasterCard vai American Express, Maestro debetkarte) 
Jums ir jānorāda savas kredītkartes numuru, derīguma termiņu un verifikācijas numuru. Šos datus mēs nesaglabājam, bet tie tiek pārsūtīti tieši uz Adyen N.V, izmantojot drošu 128 bitu SSL šifrēšanu. Jūsu kredītkarte ir jāreģistrē Jūsu kartes izdevējbankā Verified by VISA and MasterCard SecureCode autentifikācijas procesam. Autentifikācija, izmantojot personīgo drošības kodu, notiek droši starp Jums un Jūsu banku. Kad pasūtījums tiks saņemts, summa tiks rezervēta Jūsu kredītkartē. Attiecīgā summa no kredītkartes tiks noņemta uzreiz pēc pasūtījuma nosūtīšanas. Šis vienkāršais un ātrais maksājuma veikšanas veids Jums ir pieejams pilnīgi bez maksas. 
Debetkarte / EC karte: 
Pēc Jūsu datu ievadīšanas rēķina summa tiks noņemta no Jūsu konta. Tāpat kā kredītkaršu maksājumi, arī šis maksāšanas veids Jums ir bez maksas. 
 
Apple Pay 
Jūsu maksājums tiek veikts tieši no Jūsu Apple konta. Pēc pasūtījuma iesniegšanas Jūs tiksiet novirzīts uz Apple, kur varēsiet autorizēt pasūtījuma summas apmaksu. Tiklīdz būsim informēti par Jūsu autorizēšanos, tiks veikta preču nosūtīšana – atkarībā no precei norādītā piegādes laika. Atkarībā no maksāšanas veida, kuru esat izvēlējies pie Apple Pay, faktiskā rēķina summa tiks ieturēta uzreiz pēc autorizēšanās vai pēc preču nosūtīšanas, no maksājuma summas atskaitot jebkādas atlaides, dāvanu kuponu vērtību u.tml. 
 
Ar apmaksu piegādes brīdī 
Šajā gadījuma Jūs samaksājat rēķina summu UPS kurjeram skaidrā naudā. Noteiktos apstākļos maksājums un piegāde var tikt īstenoti kādā no UPS filiālēm. Piegāde ar apmaksu piegādes brīdī notiek ar UPS kurjerdienesta starpniecību. Par šo maksājuma veidu DPD neatkarīgi no pasūtījuma vērtības iekasē komisijas maksu 1,00 € apmērā.  
 
5.2. Mēs izmantojam DPD, Zufall (Friedrich Zufall GmbH & Co. KG) un UPS pasta sūtījumiem un kravu ekspedīcijas sūtījumiem. Sūtījumi uz pasta kastēm vai pastā uzglabāti sūtījumi nav iespējami. Ja nav vienošanās par ko citu, piegādi veic ekspeditors uz pasūtītāja norādīto piegādes adresi. Jūs saņemsiet no mums ziņojumu, kad preces būs izvestas no mūsu telpām. Ja piegāde nebija veiksmīga, Jūs saņemsit ziņojumu no pārvadātāja ar turpmākajiem norādījumiem. 
 
5.3. Ja esat pasūtījis vairākas preces ar atšķirīgiem piegādes laikiem, tad mēs centīsimies nodrošināt vienlaicīgu visu preču piegādi. Ja būs būtiska atšķirība preču pieejamības termiņos, mēs izņēmuma kārtā un tiktāl, cik tas Jums ir pieņemams, piegādāsim Jums vispirms jau pieejamās preces. Tas nepalielina Jūsu piegādes izmaksas. 
 
5.4. Piegādes pienākums nav spēkā, ja mēs paši nesaņēmām preces tam paredzētajā kārtībā un laikā, un mēs neesam atbildīgi par preču nepieejamību. Ja preces nebūs pieejamas, mēs Jūs nekavējoties informēsim, un jebkura saņemtā priekšapmaksa tiks nekavējoties atgriezta. 
 
5.5. Piegādes termiņš sākas – priekšapmaksas gadījumā – nākamajā dienā pēc maksājuma uzdevuma iesniegšanas maksājošajai kredītiestādei, vai – citu maksājuma veidu gadījumā – nākamajā dienā pēc līguma noslēgšanas, un beidzas termiņa pēdējās dienas beigās. Ja termiņa pēdējā diena iekrīt svētdienā vai valsts oficiālajā svētku dienā piegādes vietā, šāds termiņš notek nākamajā darba dienā. 
 
Piegādes laiks tiek attiecīgi pagarināts streiku un lokautu gadījumā, kas ietekmē piegādi, kā arī citos apstākļos, par kuriem mēs neesam atbildīgi, jo īpaši gadījumos, kad piegāde aizkavējas nepārvaramas varas dēļ. Mēs nekavējoties informēsim pircēju par šādu šķēršļu sākumu un beigām. 
 
5.6. Patērētājiem pārdoto preču nejaušas nozaudēšanas un nejaušu bojājumu risks pāriet brīdī, kad prece tiek nodota patērētājam vai patērētāja norādītam saņēmējam. Šis noteikums ir spēkā neatkarīgi no tā, vai piegāde ir apdrošināta vai nav. Pretējā gadījumā preču nejaušas nozaudēšanas un nejaušu bojājumu risks pāriet uz pircēju brīdī, kad prece tam tiek nodota, vai pirkumu pa pastu gadījumā brīdī, kad preces tiek nodotas ekspeditoram vai personai/iestādei, kas norīkota sūtījuma veikšanai. 
 
6. Atteikuma tiesības patērētājiem 
 
6.1. Zemāk Jūs atradīsiet informāciju par priekšnosacījumiem un sekām, kas izriet no likumā noteiktajām atteikuma tiesībām pasūtījumiem, kuru piegāde notiek pa pastu. Likumā paredzētās atteikuma tiesības jo īpaši nav piemērojamas komerciāliem tālākpārdevējiem. 
 
Atteikuma tiesību skaidrojums 
 
Atteikuma tiesības 
 
Jums ir tiesības atkāpties no šī līguma četrpadsmit dienu laikā, nenorādot iemeslus. 
 
Atteikuma termiņš ir četrpadsmit dienas, sākot no dienas, kad Jūs vai Jūsu norādītā trešā persona, kas nav pārvadātājs, pārņēma valdījumā pēdējās preces. 
 
Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, Jums ir jāinformē mūs (Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Vācija, tālr.: +49 (0) 66 42 – 251 9000, e-pasts: info@lumories.lv) par savu lēmumu atkāpties no šī līguma, sniedzot skaidru paziņojumu (piemēram, ar vēstules starpniecību, kas nosūtīta pa pastu vai e-pastu). Varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, kaut gan tas nav obligāti. Jūs varat arī aizpildīt atteikuma veidlapas paraugu vai sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu info@lumories.lv. Ja izmantosiet šo iespēju, mēs nekavējoties nosūtīsim Jums apstiprinājumu (piemēram, pa e-pastu) par šāda atteikuma saņemšanu. 
 
Lai ievērotu atteikuma tiesības īstenošanas termiņu, pietiek ar to, ka pirms attiecīgā termiņa beigām nosūtāt paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. 
 
Atcelšanas sekas 
 
Ja Jūs atsakāties no šī līguma, mēs atmaksāsim Jums visus no Jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot jebkādas papildu izmaksas, kas rodas, izvēloties citu piegādes veidu, nevis mūsu piedāvāto lētāko standarta piegādi), kas ir jāatmaksā nekavējoties un ne vēlāk kā četrpadsmit dienu laikā no dienas, kad mēs saņēmām paziņojumu par Jūsu noslēgtā līguma atcelšanu. Šai atmaksai mēs izmantosim to pašu apmaksas veidu, ko izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien ar Jums nav skaidri saskaņots kaut kas cits; nekādā gadījumā no Jums netiks iekasēta nekāda samaksa par šādas atmaksas veikšanu. Mēs varam atlikt pirkuma maksas atmaksu, kamēr neesam saņēmuši preces atpakaļ vai līdz brīdim, kad ir sniegts apliecinājums, ka prece tika nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek agrāk. 
 
Jums ir jāatgriež vai jānodod preces mums (Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Vācija) nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā četrpadsmit dienu laikā no dienas, kad paziņojāt mums par šī līguma atcelšanu. Termiņš ir ievērots, ja preces nosūtāt pirms četrpadsmit dienu termiņa beigām. Mēs sedzam preču atgriešanas izmaksas. Jūs esat atbildīgs par jebkādu preču vērtības zudumu tikai tad, ja šis vērtības zudums ir radies tādu darbību dēļ, kas nav bijušas nepieciešamas, lai noskaidrotu preču raksturu, īpašības un funkcionalitāti. 
 
6.2. Atteikuma tiesību izņēmumi 
Ir normatīvajos aktos paredzēti izņēmumi attiecībā uz atteikuma tiesībām, lai gan mēs paturam tiesības atsaukties uz šādu noteikumiem: 
Atteikuma tiesības neattiecas uz līgumiem par tādu preču piegādi, kuras nav jau iepriekš izgatavotas un kuru izgatavošanā izšķiroša ir patērētāja individuāla izvēle vai norādījumi, kas ir nepārprotami pielāgoti patērētāja personiskajām vajadzībām. 
 
6.3. Atcelšanas veidlapas paraugs 
 
“Atteikuma tiesības izmantošanas veidlapas paraugs”, kas pieminēts iepriekš aprakstītajā atteikuma politikā, ir atrodams zemāk. Jums tas nav obligāti jāizmanto, un Jūs vienmēr varat noformulēt savu atsaukumu arī pats. 
 
Atteikuma veidlapas paraugs 
 
(Ja vēlaties lauzt līgumu, lūdzu, aizpildiet šo veidlapu un nosūtiet to atpakaļ.) 
 
- Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Vācija tālr.: +49 (0) 66 42 - 251 9000,  
  e-pasts: info@lumories.lv: 
 
- Ar šo es/mēs (*) atsaucam manis/mūsu (*) noslēgto līgumu par sekojošas  
   preces (*) iegādi /sekojošu pakalpojumu (*) sniegšanu: 
 
- Pasūtīts (*)/saņemts (*) 
 
 
- Patērētāja(-u) vārds, uzvārds 
 
 
- Patērētāja(-u) adrese 
 
 
- Patērētāja(-u) paraksts (tikai rakstisku paziņojumu gadījuma) 
 
 
- Datums 
_____ 
(*) nevajadzīgo svītrot. 
 
6.4. Gaismas ķermeņi galvenokārt ir trausli un jutīgi priekšmeti, tāpēc ar tiem jārīkojas pietiekami uzmanīgi. Pirms preču atgriešanas, lūdzu, iesaiņojiet preces pēc iespējas rūpīgāk, vēlams oriģinālajā kastē ar visiem piederumiem un visām iepakojuma sastāvdaļām. Ja nepieciešams, izmantojiet aizsargājošu ārējo iepakojumu. 
 
6.5. Mūsu pasūtījumu atlaižu un kuponu gadījumā, lūdzu, ņemiet vērā sekojošo: 
Ja, ņemot vērā pasūtījuma vērtību vai no atlaižu kuponiem izrietošās atlaides, esat saņēmis atlaidi savam pasūtījumam, un ja saņemtajai atlaidei nepieciešamā pasūtījuma vērtība (daļējas) atcelšanas dēļ atkal ir nokritusies zemāk, starpība, kas izriet no saņemtās atlaides, salīdzinot ar sākotnējo pasūtījuma vērtību bez šīs atlaides, tiks pāraprēķināta. 
 
Iepriekš minētās informācijas neievērošana neietekmē atteikuma tiesību efektīvu izmantošanu un nepasliktina Jūsu tiesisko stāvokli. 
 
7. Mūsu brīvprātīgā 50 dienu naudas atgriešanas garantija (pagarināta atgriešanas politika) 
 
7.1. Papildus likumā noteiktajām 14 dienu atteikuma tiesībām mēs piedāvājam Jums brīvprātīgu naudas atgriešanas garantiju turpmākajām 36 dienām. Tādēļ Jūs varat atgriezt no mums saņemto preci, nenorādot iemeslus, 50 dienu laikā, nosūtot preci atpakaļ. Termiņa tecējums sākas pēc pilnīgas preču saņemšanas. Lai ievērotu termiņu, pietiek ar preču laicīgu nosūtīšanu. Šīs brīvprātīgās atgriešanas tiesības var izmantot tikai preču atgriešanas gadījumā, ja vien kādu iemeslu dēļ preci nav iespējams nosūtīt iepakojumā ka paku. Preces, kuras nevar nosūtīt kā paku, no Jums paņems mūsu pieaicinātais ekspeditors. Tāpēc ir nepieciešams iepriekš ar mums sazināties. Mēs segsim atgriešanas piegādes izmaksas. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu info@lumories.lv. 
 
7.2. Ja preces atgriežat saskaņā ar brīvprātīgās atgriešanas politiku, mēs Jums atmaksāsim pirkuma cenu. Lūdzu, nosūtiet preci atpakaļ rūpīgi iesaiņotu - ja iespējams, oriģinālajā kārbā ar visiem piederumiem un visām iepakojuma sastāvdaļām. Ja rodas grūtības ar iepakojumu vai mūsu atgriešanas portāla lietošanu, lūdzu, sazinieties ar mums. 
 
Preču atgriešanai mēs nodrošinām atgriešanas etiķeti. Tas nozīmē, ka paku norādītajam sūtīšanas pakalpojumu sniedzējam var nodot bez maksas. Savākšana tiek piedāvāta tikai lielgabarīta precēm. Mēs segsim izmaksas par lielgabarīta priekšmetu savākšanu.  
 
7.3. Mūsu brīvprātīgā naudas atgriešanas garantija netiek piemērota, ja preces ir ražotas saskaņā ar klienta specifikācijām. 
 
8. Īpašuma tiesību saglabāšana 
 
Prece paliek mūsu īpašumā līdz pilnas apmaksas veikšanai. 
 
9. Garantija un sūdzību pārvaldība 
 
9.1. Ja precei ir trūkumi, klientam likums dod tiesības celt prasījumus saistībā ar preces trūkumiem (garantija). Likumā noteiktais 2 gadu garantijas termiņš attiecas uz patērētājiem, ja ir piegādāta jauna prece. Termiņš sāk tecēt ar brīdi, kad prece tiek nodota patērētājam. 
 
Atbilstoši tiesību aktos nostiprinātajam regulējumam mēs neesam atbildīgi par bojājumiem, kas radušies: 
dēļ nepareizas uzstādīšanas (piemēram, barošanas sprieguma robežvērtību neievērošana) un/vai nepareizas lietošanas (piemēram, izstrādājumu izmantošana bez atbilstošā “laikapstākļu izturīgs” marķējuma vidē ar ļoti sāļu gaisu, vai tādu priekšmetu lietošana, kuriem nav nepieciešamā aizsardzības klase IP44 vai augstāka) vietās, kur mitrums pastāvīgi pārsniedz vidējo, un/vai dēļ nepareizi veiktas apkopes (piemēram, izmantojot nepiemērotus tīrīšanas līdzekļus, priekšmetus ar asām malām) pārdotajām precēm; 
lietošanas izraisīta vai cita dabiska un normāla nolietojuma dēļ; 
neatļautas preču modifikācijas (piemēram, papildinājumiem un/vai pārveidojumiem) dēļ. 
 
Iepriekš minētajos gadījumos mūsu atbildība, protams, neiestājas tikai tad, ja mēs neesam atbildīgi par bojājumiem. 
Dati, kas sniegti par gaismas ķermeņu vidējo kalpošanas laiku, ir vidējās vērtības. Tas negarantē, ka gaismas ķermenis sasniegs šī kalpošanas laika robežu.  
Garantijas prasības pret uzņēmējiem saistībā ar jaunu preču piegādi ir ierobežotas ar viena gada termiņu no piegādes brīža. 
 
Lietotām precēm, kas pārdotas patērētājiem, mēs varam nodrošināt bezmaksas garantiju divu gada laikā no preces nodošanas brīža. Piegādājot lietotas preces uzņēmējiem, garantija tiek izslēgta. 
 
9.2. Uzņēmējiem par acīmredzamiem defektiem rakstiski jāziņo nekavējoties, bet ne vēlāk kā 5 dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Ja tiek atklāti slēpti defekti, pircējam ir pienākums nekavējoties par šiem defektiem ziņot, bet ne vēlāk kā 5 dienu laikā no defekta atklāšanas. Lai pircēja tiesības būtu realizētas korekti, pietiek ar to, ka ir savlaicīgi nosūtīts attiecīgais paziņojums. Pretējā gadījumā prece tiek uzskatīta par pieņemtu, arī attiecībā uz attiecīgo defektu. Termiņa ievērošanai pietiek ar nosūtīšanu attiecīgā termiņa ietvaros. Komersantiem papildus spēkā ir arī tiesību aktos noteiktās prasības attiecībā uz trūkumu uzrādīšanu. 
 
9.3. Iepriekš minētie noteikumi 9.1. un 9.2. attiecībā uz garantijas ierobežojumiem vai tās izslēgšanu netiek piemēroti prasībām par dzīvībai, ķermenim vai veselībai nodarītajiem zaudējumiem, kuru pamatā ir tāds trūkums, kas radies mūsu pienākumu neizpildes rezultātā, kā arī atbildība par citiem zaudējumiem, kas radušies mūsu tīšas rīcības vai rupjas nolaidības dēļ. Šādiem prasījumiem ir piemērojams likumā noteiktais 2 gadu noilguma termiņš. Garantijas prasību ierobežojumi vai izslēgšana kopumā nav spēkā, ja mēs uzņemamies garantiju par preces īpašību atbilstību vai ja mēs apzināti esam noklusējuši attiecīgo trūkumu. Arī iespējamā ražotāja garantija paliek neskarta. Mūsu atbildības izslēgšanas vai ierobežošanas, kā arī iepriekš atrunāto izņēmumu tvērumā ietilpst arī mūsu darbinieku, personāla, likumīgo pārstāvju un piesaistīto trešo personu atbildība. 
 
9.4. Garantijas laikā mums ir pienākums bez maksas novērst trūkumus vai aizvietot preci gadījumos, uz kuriem attiecas likumā paredzētā garantijas laika atbildība. Patērētājiem kā līgumpartneriem ir iespēja izvēlēties, vai trūkumu gadījumā prasīt trūkumu novēršanu vai preces aizvietojumu. Īpašos likumā noteiktos gadījumos esam tiesīgi atteikt Jūsu izvēlēto trūkumu novēršanas veidu, it sevišķi, ja tas ir saistīts ar nesamērīgām izmaksām un ja cita veida izpilde nerada būtiskus zaudējumus līgumpartnerim. Līgumiem ar uzņēmējiem trūkumu novēršanas veids paliek mūsu ziņā. Ja mēs nevēlamies vai nespējam novērst trūkumus vai piegādāt aizvietojumu, vai ja trūkumu novēršana nesamērīgi aizkavējas no mums atkarīgu iemeslu dēļ, vai ja trūkumu novēršana vai aizvietojuma piegāde neizdodas citu iemeslu dēļ, Jums ir tiesības pēc saviem ieskatiem pieprasīt atbilstošu pirkuma cenas samazinājumu vai atkāpties no līguma. Likumā paredzētajos gadījumos Jums arī var rasties tiesības uz radušos zaudējumu atlīdzību. Atkāpšanās tiesība un tiesības prasīt zaudējumu atlīdzināšanu kā alternatīva līguma izpildījumam nevar tikt izlietoti gadījumos, ja trūkumi tikai nenozīmīgi samazina iegādātās preces vai darba vērtību vai funkcionalitāti. 
 
9.5. Mēs augstu vērtējam mūsu klientu apmierinātību. Jūs varat sazināties ar mums jebkurā laikā, izmantojot kādu no iepriekš norādītajām saziņas metodēm. Mēs centīsimies pēc iespējas ātrāk izskatīt Jūsu pieteikumu un sazināsimies ar Jums, tiklīdz būsim saņēmuši dokumentus, Jūsu iesniegumu vai sūdzību. Taču dodiet mums laiku, jo garantijas gadījumos bieži vien ir jāiesaista arī ražotājs. Ja Jums ir kādas sūdzības, Jūs varat mums palīdzēt, pēc iespējas precīzāk aprakstot problēmu, un, ja nepieciešams, atsūtot mums pasūtījuma dokumentu kopijas vai vismaz nosaucot pasūtījuma numuru, klienta numuru utt. Ja nesaņemat no mums atbildi 5 darba dienu laikā, lūdzu, pajautājiet mums atkārtoti! Dažreiz e-pasta ziņojumi var būt "iestrēguši" mūsu vai Jūsu surogātpasta filtros, vai ziņojums var nebūt Jūs sasniedzis citādā veidā, vai arī tas var būt nejauši izlaists. 
 
9.6. Ja Jums ir kādi jautājumi par pakalpojumu, lūdzu, sazinieties ar mums: 
 
Lampenwelt GmbH 
Seelbüde 13 
36110 Schlitz 
Vācija 
Tel. nr. +49 (0) 66 42 – 251 9000 
e-pasta adrese: info@lumories.lv 
 
Mūsu saziņas iespējas: https://www.lumories.lv/contact/  
  
9.7. Mūsu pārdoto produktu ražotāju garantijas saistības rada prasījuma tiesības vienīgi pret ražotāju kā garantijas devēju. Tas neietekmē likumā noteiktās garantijas prasības, kas pastāv pret mums kā pārdevējam. 
 
10. Paziņojums par datu aizsardzību 
 
Mūsu datu aizsardzības prakse ir pamatota ar normatīvo aktu prasībām, jo ​​īpaši uz Fizisko personu datu apstrādes likumu, kā arī uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR). Sīkāka informācija par Jūsu personas datu vākšanu un izmantošanu ir atrodama mūsu Privātuma politikas noteikumos, kuros, ciktāl piemērojams, ir atrodama arī informācija par maksātspējas pārbaudi, kurā tiek izvērtēta nesamaksāšanas varbūtība, kas ietver arī Jūsu adreses datus. 
 
11. Strīdu izšķiršana patērētājiem 
 
Mēs vienmēr cenšamies panākt ar klientu abpusēji pieņemamu strīdu risinājumu. Izmantojiet mūsu saziņas veidlapu vietnē https://www.lumories.lv/contact/ vai citas mūsu piedāvātās saziņas iespējas. Eiropas Komisija nodrošina tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformu (OS) ar papildu informāciju, kurai var piekļūt Interneta vietnē https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Mēs neesam ne gatavi un mums nav pienākums piedalīties patērētāju strīdu mediācijas procesā.  
 
12. Piemērojamās tiesības, jurisdikcija 
 
12.1 Uz visiem mūsu tiesiskajiem darījumiem vai citām tiesiskajām attiecībām ar mums ir piemērojami Latvijas Republikas tiesību akti. ANO Konvencija par starptautiskajiem preču pirkuma-pārdevuma līgumiem (CISG) un citi starpvalstu līgumi nav piemērojami pat pēc to pārņemšanas Latvijas tiesību aktos. Ja līgumi ir noslēgti ar mērķi, kas nav attiecināms uz pircēja profesionālo vai komerciālo darbību (proti - līgumi ar patērētājiem), šie noteikumi par piemērojamiem tiesību aktiem ietver principu, ka aizsardzības apmērs, ko patērētājam nodrošina tās valsts tiesību akti, kurā viņam ir deklarēta pastāvīgā dzīvesvieta, netiek samazināts. 
 
12.2 Darījumos ar komersantiem un ar publisko tiesību juridiskām personām visi strīdi par šiem VDN un uz to pamata noslēgtajiem atsevišķiem līgumiem, tostarp darbībām ar vekseļiem un čekiem, tiek izskatīti Rīgas pilsētas tiesā, Latvijā. Šajā gadījumā mēs esam tiesīgi arī veikt juridiska rakstura darbības pēc klienta deklarētās dzīves vietas. Iepriekšminētais regulējums neietekmē izņēmuma piekritības regulējumu. 
 
13. Noteikumu nedalāmības klauzula 
 
Ja atsevišķi šo VDN nosacījumi nav pilnībā vai daļēji spēkā vai vēlāk zaudē savu juridisko spēku, tas neietekmē citu VDN spēkā esamību. Spēkā neesošus noteikumus tad aizstāj normatīvais regulējums. Tas pats attiecas uz gadījumiem, kad VDN regulējums ir nepilnīgs. 
 
14. Citi noteikumi 
 
Tirgus apstākļu vai Latvijas Republikas likumdošanas izmaiņu gadījumā mums ir tiesības mainīt, grozīt vai papildināt šos VDN. Pircēji par to tiks informēti, piesakoties savā kontā vai sazinoties pie mums. Ja VDN tiks atjaunināti, tie būs spēkā no to publicēšanas brīža vietnē http://Lumories.lv. Jebkurā gadījumā pēc VDN atjaunināšanas pircējs var veikt pasūtījumu tikai tad, ja viņš ir iepazinies ar jauno VDN versiju un tai piekritis. 
 
 
Stāvoklis līdz janvārim 2024. g. martu 
  Jūsu Lampenwelt GmbH